niedziela, 19 kwietnia 2020

Dziecięcy zawrót głowy

Witamy się dziś z Wami inspiracjami dziecięcymi.

Jedną z nich przygotowała Piteraart.


Czy znacie lepszy sposób na poproszenie o bycie rodzicem chrzestnym? Te cudowne zapytania wykonają za Was całą robotę! 


Wykorzystane tekturki:


Ja postanowiłam w czasie kwarantanny wykonać te prace, które są czasochłonne i w związku z tym nigdy nie mam czasu na ich wykonanie. Mam na myśli albumy. Piękne papiery Lemoncraftu "Boy's  little world" zachęciły mnie do tej roboty, a gdy zobaczyłam te cudowne napisy z Fabryki Weny, to już nie mogłam się cofnąć przed popełnieniem album typu "hidden hinge".


Jak widzicie, strzałeczki z kolekcji ślubno - walentynkowej są również doskonałe do prac dziecięcych.





Do wykonania albumu użyłam:

 

 

Aronia malowane w tym szalonym dla niej czasie, postanowiła trochę inaczej podejść do tematu.
Stworzyła exploding box na powitanie małego maluszka, ale w ciemnych i trochę retro barwach.
Głównym motywem jest cudowny Fabrykowy wózeczek 3D oraz cytat o rodzinie, w którym ostatnio się zakochała ;)
Oczywiście wszystko powstało na niezawodnej bazie od Rzeczy z papieru.









W pracy użyto:

 
 
 

Pozdrawiamy

Obraz może zawierać: 1 osoba


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia