poniedziałek, 8 czerwca 2020

Jesienna dziewczynka

Cześć w poniedziałek!
Jak Wam minął weekend, udało się coś poscrapować? Siły na cały tydzień zebrane?

Co prawda mamy wiosnę, ale ostatnio podczas oglądania trafiłam na zdjęcie mojej bratanicy, które zrobiłam jej jesienią... i od razu pomyślałam, że to zdjęcie zasługuje na odpowiednia oprawę. 
Postanowiłam zrobić kwiatową kompozycję na okrągłej bazie ze sklejki. Wiecie, że po raz pierwszy w życiu zdobiłam właśnie taką bazę i robiłam coś w stylu LO? Już wiem, że ten pierwszy raz nie będzie ostatnim!

Okiennicę znalazłam w ostatniej paczce i tak mnie oczarowała, że nie mogło jej tutaj zabraknąć.


Kwiaty oczywiście papierowe, własnego wyrobu. 


W wszelkie luki poza moim ukochanym sizalem i gazą upchnęłam też mech.
Mnie się bardzo taki ffekt podoba, a Tobie?




  

Dajcie mi znać, co myślicie o tej pracy, jestem bardzo ciekawa!

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia
Paulina

3 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia