poniedziałek, 22 czerwca 2020

Teraz to muszę jechać

Jak się macie ? Jakie plany wakacyjne ? Czy w tych czasach w ogóle można coś zaplanować ?
Ja to teraz nie mam wyjścia - muszę pojechać nad morze. Zrobiłam album, w kształcie muszelki, 
na cudownej fabrykowej, najnowszej bazie z naszymi nowymi morskimi tekturkami. 
Teraz to grzech go nie wyplenić nowymi, radosnymi zdjęciami z wakacji, 
szczególnie że zmieści się ich tam całkiem sporo, bo jest cłąkiem dużo klapek i schowków.
 Poszalałam też z dodatkami: jest gaza, piasek, różne gałązki, rybki i chrobotek.  
Papiery to cudna kolekcja UHK Gallery LightHOUSE.
No to co chyba się spakuję i wyjadę ;)
Miłego tygodnia.























Wykorzystałam:

Muszelkowa baza już niedługo pojawi się w sklepie 

 


Pozdrawiam ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia