poniedziałek, 15 czerwca 2020

KARTKA URODZINOWA DO KOPERTY

Dzisiaj postanowiłam ugryźć temat kartki płaskiej, która bez problemu zmieści się
w zwykłej kopercie. 
Zawsze miałam z tym problem, kiedy Klienci prosili
 o prostą pracę, którą wsuną w kopertę.

Przygotowałam wszystkie potrzebne materiały. Baza na której będę pracować ma rozmiar 14/14 cm.
Wcześniej przygotowałam sobie już wszystkie elementy, które trzeba było wyciąć, klej, kostki dystansowe,  beermata, tekturki, rzeczy do embossowania. 


Okleiłam bazę w wybrane papiery na zewnątrz i wewnątrz. Tekturkę ramki i napis delikatnie wyembossowałam jedną warstwą na biało aby pasowała do kolorystyki papierów i z nimi współgrała.

Przygotowałam również dodatkowy panel o rozmiarze 12,5/12,5 cm,
który będzie na okładce mojej pracy.
Podkleiłam go beermatą aby wybił się na pracy troszeczkę wyżej.


Następnie przyklejam panel na bazę kartki i delikatnie odginam kością jego brzegi
 aby nieco unieść krawędzie papieru. To dodaje pracy dodatkowej przestrzenności.


Kolejnym krokiem jest delikatne wymodelowanie papierowych elementów.
Delikatne przetłoczenie sprawia, że elementy nie są takie płaskie i wyglądają dużo ładniej.

Kiedy już wszystko pięknie mamy przygotowane, czas zabrać się za układanie kompozycji na pracy.
 Niektóre z elementów delikatnie podklejam na kostce 3D.
Wszystkie te drobne rzeczy powodują, że praca staje się lekko przestrzenna,
ale nadal na tyle płaska aby bez problemu dało się ją wsunąć do koperty.



 I tak oto mamy gotową, prostą karteczkę urodzinową,
którą włożymy w kopertę z równie płaskim prezentem w papierowej formie ;)


W swojej pracy użyłam następujących tekturek:


Życzę Wam wszystkim miłego tworzenia i udanego tygodnia,
Asia

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia