poniedziałek, 19 października 2020

Pierwsze świąteczne smaczki.

 Bardzo długo zastanawiałam się nad kolejną inspiracją i kiedy dostałam w swoje dłonie
świąteczne fabrykowe cuda, nie miałam już wątpliwości. 
Świąteczny klimat już depcze nam po piętach i czas powoli myśleć o nim bardziej realnie :) 
Na moim biurku zagościły więc cudne tekturki Fabryki Weny. Niesamowicie zauroczył mnie jelonek
i ta nietypowa choinka. Wspaniale wkomponowały się w ten prosty i uroczy wianuszek.
Do kompozycji wybrałam papiery Rosy Cosy Christmas z P13.
 


Z połączenia tych dwóch powstała prosta katka świąteczna, która bez problemu zmieści się w kopertę.
Ten wyjątkowy czas, jaki teraz przeżywamy, na pewno spowoduje,
 że w tym roku wysyłać będziemy dużo więcej kartek niż zwykle.
Takie właśnie projekty będą w cenie - szybkie, proste w wykonaniu, a wydaje mi się, 
że bardzo urokliwe ♥


Kartka choć prosta, ma parę smaczków :) To sposoby na upiększenie pracy.
Zdjęcia nie oddadzą tego efektu, ale bombeczki pociągnęłam Wink of Stella aby pięknie się mieniły.
Na to nałożyłam Glossy Accent i nasza bomebczka jest szklana i pięknie się mieni.
Bardzo spodobał mi się ten efekt. Jestem zachwycona, jak bombeczki pięknie wyglądają na kartce.
Wszystkie te drobinki, które widać na zdjęciu, to w rzeczywistości obłędnie mieniące się iskierki :)


Wycięte elementy delikatnie wymodelowałam wytłaczakiem aby nadać im delikatnej wypukłości
aby kartka choć z założenia płaska, nabrała przestrzenności. Nawet bombeczka
lekko podniosła się na kosteczce 3D :)


Tak wygląda moja pierwsza, nieśmiała karteczka świąteczna.
A Wy? Jak Wasze świąteczne klimaty? Czujecie je już?
Może raczej czekacie z tym do samego końca?

Czy te tekturki, tak jak i mnie powaliy na kolana?
Czyż ten jelonek i choineczka nie są boskie?
Czy ten niesmowicie klimatyczny napis Was zauroczył, tak jak mnie?
Jeśli tak - wypatrujcie premiery tych wspaniałości w Fabryce Weny ♥

Życzę przyjemnego tworzenia,
Asia

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia