poniedziałek, 12 października 2020

Zębatki i trybiki

Dzień dobry 

Dziś w ramach inspiracji przygotowałam drewnianą szkatułkę dla kolekcjonera zegarków. Ponieważ jest to męskie pudełko, tym razem postanowiłam więc zrezygnować z kwiatów na rzecz zębatek i trybików. Przyznaję, że takie męskie prace to dla mnie nie lada wyzwanie. A żeby podnieść sobie poprzeczkę jeszcze wyżej to do wieczka od szkatułki użyłam mediów. Wierzcie mi, że dla osoby, która jedynie od czasu do czasu używa tylko gesso to było trudne zadanie. No, ale przecież mamy w sklepie całe mnóstwo męskich tekturek i dzięki nim udało mi się cokolwiek stworzyć.

 Jak widzicie, poprzyklejałam tekturkowe rury, a na rogach kawałki muru z cegieł oraz tryby. Dodatkowo użyłam maski i odlewów z żywicy. Wszystko pomalowałam gesso, a potem dla podkreślenia niejednolitej powierzchni potraktowałam całość turkusowym woskiem, a tekturki dla kontrastu posmarowałam złotym woskiem. Pozostałą część pudełka okleiłam papierem scrapowym.

                                                                                                                                                                                  
 

Ze sklepu użyłam takich tekturek:

T051_1.png T172.png

T290.1.png  

Pozdrawiam was serdecznie.

 Małgosia :)

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia