czwartek, 29 października 2020

Szykujemy się do Świąt

Zupełnie nowy, do tego obrotowy, kalendarz adwentowy.
 Cudowny projekt Asi i Kuby, który daje nam radość oczekiwania na święta i wyjątkową 
ozdobę na stole, półce, czy młodzieżowym biurku 😉
Dwadzieścia cztery szufladki, dwadzieścia cztery niespodzianki. 
Od drobnych słodyczy, do większych niespodzianek, ukrytych w całym domu. 
Właśnie tak wygląda nasz każdy grudzień mimo upływu lat.

Każdą szufladkę ozdobiłam troszkę inaczej, ale tak żeby wszystko do siebie pasowało. 
Nie mogłam się też oprzeć by nie użyć sztucznego śniegu, tekturek 3D,
aby zrobić namiastkę zimy. Wiem, wiem - zaszalałam z ozdobami, 
wykorzystałam prawie wszystkie najnowsze świąteczne tekturki. 
Ale to kalendarz na wiele lat, więc warto! 
Zaglądajcie do sklepu. Tam znajdziecie wszystko co Wam się zamarzy <3 
Serdecznie zapraszam !

















Na koniec króciutki filmik 


Wykorzystałam poniższe tekturki:


 
 
 

Pozdrawiam serdecznie 

4 komentarze:

  1. Wspaniały kalendarz. Wywołuje uśmiech ma twarzy. Zapewne będzie służył przez lata... piękne wykonanie i brawo za pomysł na bazę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia