poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Komunijny czekoladownik

Dzień dobry w kwietniu!
Ten miesiąc to u mnie zawsze przygotowania do sezonu komunijnego, dla Was też przygotowałam coś na tę okazję. Jest to czekoladownik na czekoladę tradycyjnych rozmiarów. 


Na początku swojej przygody z kartkowaniem prace komunijne robiłam głownie w pastelowych barwach  - beżowy, różowy i błękitny - koniecznie z dodatkiem bieli. Natomiast od trzech sezonów najlepiej mi się tworzy właśnie na bazie papierów eko, z dodatkiem beżu/drewna i koniecznie zielonymi elementami. Podoba mi się to połączenie i to, że te barwy świetnie mi się komponują z tekturkami, które najbardziej lubię w "naturalnym wydaniu".


Kompozycję zbudowałam na wyciętej serwetce, w której centrum umieściłam pięknie ozdobioną hostię. Użyłam tej najmniejszej z zestawu. Towarzyszą jej ręcznie robione kwiaty.
 


Tym razem nie użyłam moich ulubionych tekturkowych listkowych zapychaczy. Zastąpiły mi je pachnące nowością zawijaski. Oczarowały mnie swoją delikatnością i uznałam je za idealne na tę okazję. 

Użyłam:




Miłego, twórczego dnia
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia