poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Urodzinki małej dziewczynki

Dzień dobry :)
Dziś pokażę Wam kartkę dla małej dziewczynki, z okazji urodzin. Przy tworzeniu tej pracy miałam jedną wytyczną: żeby można było kartkę włożyć do koperty. A więc będzie to kartka dość płaska. Postanowiłam dla urozmaicenia zrobić malutkie shakery, bo w sklepie zobaczyłam śliczne tekturki do papierów "A KUKU", które zresztą tez są w sklepie i ich użyłam. I właśnie do tych shakerów wkleiłam pomalowane markerami tekturki, dodatkowo na wierzch przykleiłam gwiazdki, również pomalowane markerami. Bardzo lubię ozdabiać kartki kwiatami, ale że nie mogłam tu poszaleć to zrobiłam mini bukieciki z fabrykowymi listkami. Oczywiście nie mogło też zabraknąć napisu.




 
Ze sklepu uzyłam:

  T236_1.png 
 T217_1.png RZECZY Z PAPIERU - Baza do kartki DL - biała 
 T082A.png Okladka-Duza.jpg 
 
Pozdrawiam serdecznie
 
Małgosia
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia