wtorek, 27 sierpnia 2024

KONIEC LATA

Dookoła nas coraz więcej wyblakłych kolorów natury. Światło słoneczne wydaje się słabsze i traci swoja magiczną moc. Ja wręcz odwrotnie! Witam wszystkich w tym nowym miejscu, pełnym utalentowanych osób. Mam na imię Żaneta. Wiele osób zna mnie jako by Digital PAPER. Co ja tutaj robię? Prześliczne tekturki z Fabryki Weny będą mi towarzyszyć w mojej papierowej przygodzie przez następne miesiące. Ozdobne drewniane elementy dodadzą moim pracom magicznego wymiaru. Kartka, którą przygotowałam na moje pierwsze wyzwanie idealnie oddaje klimat kończącego się lata. Tutorial jak wykonałam tę kartkę znajdziecie TUTAJ.
Kto wie co przyniesie nam jesień... Wypowiedz swoje życzenie!











1 komentarz:

  1. Jak patrzę na tą kartkę to czuję że jesień będzie piekna ✨

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia