piątek, 23 sierpnia 2024

Uniwersalna kartka na Chrzest

 Cześć Kochani!

Przede wszystkim jest mi niezmiernie miło gościć w kolejnej edycji Design Teamu w naszej ukochanej Fabryczce. Na początek przygotowałam dla Was inspirację na kartkę na Chrzest zarówno dla chłopca jak i dziewczynki. Kształt bodziaka dodaje jej dodatkowego uroku. Wybrałam biały, złoty i zielony kolor właśnie po to aby nadać kartce uroczystego, a zarazem uniwersalnego charakteru. Od Fabryki Weny wykorzystałam tekturki chrzcielnicy, napis oraz listki.




A oto linki do tekturek:



   Pozdrawiam was ciepło,
     Agata


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała pamiątka 😍 bardzo podobają mi się te kropeczki w kwiatku i cała kompozycja 🩷

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia