piątek, 2 sierpnia 2024

Pierwsza kartka świąteczna 2024 - tutorial - eMKa

 Cześć. 
Lato w tym roku dało mi popalić, wiec postanowiłam się troszkę ochłodzić i zrobić pierwszą w tym roku kartkę świąteczną. Tak, tak, dobrze czytacie... Kartkę świąteczną. 
Używam w niej ślicznej ramki z ostrokrzewem i zajwijaskiem,
z zeszłorocznej kolekcji świątecznych farfocli.
Mam też dla Was rolkę z małym tutorialem. Zobaczcie jak przy pomocy tylko jednej takiej tekturki i napisu, możecie stworzyć piękną kartkę. Nie tylko świąteczną bo farfocle mamy w Fabryce różne.
Możecie też dodać tekturkowe listki, gałązki, będą cudownie wyglądały... 
Ja nie zdążyłam się jeszcze zaopatrzyć w świąteczne w tym roku, więc na kartkę wskoczyły wycięte.
Powiedzcie w komentarzu co myślicie o takiej kartce. 
  




Użyłam:
 
https://fabrykaweny.pl/userdata/public/gfx/3288/B200.png  https://fabrykaweny.pl/userdata/public/gfx/2995/b013.gif
 
Miłego dnia!
 

1 komentarz:

  1. Śliczna 😍 te pobielone ranty wyglądają jak oszronione ❄️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia