poniedziałek, 4 grudnia 2017

Art in Town

Nie mogło nas tam zabraknąć i w tym roku na Art in Town! Jak cudownie spotkać w jednym czasie taką ilość utalentowanych dusz. Wygłupom, żartom i dziwnym zdjęciom nie było końca!
Nie mogłam sobie odmówić oprawienia chociaż jednego zdjęcia. 
Wybrałam takie "najbardziej do ludzi" i ruszyłam. Od tekturek fabrykowych zaczęłam, a skończyłam na przyklejeniu zdjęcia z Szefową Joanną i połową Agraffki. 
Ja już swoją pamiątkę mam. Teraz czas na Ciebie ;) 


Ciekawskich zapraszam na film, na którym pokazuję jak wykonać blejtram tego typu. Nie jest pokazana na nim dokładnie ta praca, lecz podobna. 


I zapraszam jeszcze na kilka zbliżeń jak cudownie prezentują się fabrykowe tekturki.





Użyłam:

 

Pozdrawiam najcieplej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia