piątek, 22 grudnia 2017

Przedświątecznie króciutko :)

Cześć!
Przygotowania do świąt pełną parą?
Pewnie większość z Was po łokcie urobiona jest w pierogach, bigosach, etc..
A ja nie! :) Bo ja w tym roku idę do kogoś, gdzie nie muszę
ani nic przynosić, ani nic robić na miejscu.
Przyjdę, usiądę jak księciunio i będę zajadać co podadzą ;)
Przynajmniej taki mam plan...

Dziś moja ostatnia w tym roku inspiracja dla Was.
A więc, aby nie zabierać więcej czasu, przejdzmy do meritum.
Dwie kartki - jeszcze w klimacie świąteczno-zimowym...



...i PRZEpiśnik - jak zawsze super opcja na prezent pod choinkę (wg mnie) :)


Użyłam:
http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-bombka-z-krajobrazem/1118  Przepiśnik A5 - wkład nr 4 Tekturka sztućce gładkie duże
Spokojnych Świąt Kochane i Kochani! :*
Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia