poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Kartka do prezentu

Czy można się zakochać w pluszaku? Można, ja robię to bardzo często.
Na szczęście wybrany jednorożec od razu był przeznaczony dla mojej córci chrzestnej.
Jednak podstawą prezentu zawsze jest  kartka. Co prawda coraz trudniej jest mi zaskoczyć formą,
ale bazy dostępne w naszym sklepiku zdecydowanie ułatwiły mi zadanie. I tak powstała kartka sztalugowa, z okrągłym shaker boxem, wypełniona różowymi świecidełkami,
którą zapakowałam w pudełko z okienkiem.

Zresztą obejrzycie sami.










Z naszego sklepiku użyłam:

 
 
 
 

Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

  1. Ojeju pluszak słodki ale kartka równie bardzo, jest urocza. A ta baza fajowska też z niej korzystałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudna <3 pluszak też - oczywiście :D pozdrowienia od mamy mega-fanki jednorożców ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia