czwartek, 4 kwietnia 2019

Pierwszy komunijny zawijasek

Sezon prac komunijnych już dawno w pełni!
Sama mam za sobą kilkadziesiąt zaproszeń na tą okazję :)


Jednak kartkę komunijną wykonałam pierwszą w tym roku i jakże się cieszę, 
że mogły zagościć na niej cudowne tekturki fabrykowe.
Pierwsze skrzypce gra okrągła ramka z liśćmi winogron oraz zawijaskami, jednak tych ostatnich jakoś mało mi było więc dołożyłam ich tu i ówdzie :)




Same tekturki są piękną ozdobą, jednak nie bylabym sobą, gdybym nie wzbogaciła choć odrobinę kompozycji, sznurek i kwiatuszki nadały się idealnie :)



A jak tam Wasze pierwsze prace komunijne??

Użyte tekturki:


Pozdrawiam ciepło

1 komentarz:

  1. U mnie pierwsze pamiątki również za mną choć są to dopiero drobne kroczki... A Twoja kartka urocza, również lubię te zawijaski...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia