czwartek, 18 kwietnia 2019

Tekturki polecają się na urodzinki!

  Niektórzy szykują świąteczne pisanki, a inni szykują imprezę na okrągłe 40 lat swojego życia ;)
A jak życzenia na imprezę to najlepiej ubrane w nasze tekturki!
Muszę przyznać, że spisują się w tej roli znakomicie, a jakie jest Wasze zdanie?
Pobawiłam się nieco i połączyłam ze sobą kilka zupełnie nie związanych ze sobą zestawów.



Poza tekturkami do kompozycji użyłam jedynie gazy i sznurka,
a efekt bardzo mi się spodobał i tak oto postanowiłam, że nic już nie dodaję :)


Dlatego polecam Wam zabawę tekturkową nawet jeśli nie czujecie się pewnie, bo zawsze może z tej zabawy wyjść coś ładnego :D




    Użyte Produkty:

                      
                     
                     

    Pozdrawiam Serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia