czwartek, 20 czerwca 2019

Grubas na lato

Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was takiego słodkiego grubasa. Grubas czeka na wspomnienia Kornelki, którymi zostanie wypchany po brzegi, wtedy to dopiero będzie gruby!

Takiego grubasa możecie stworzyć z papierów dostępnych w naszej Fabryce, tekturek oraz ścinkow! O tak napewno macie dużo ścinkow na swoim biurku i tu możecie je wykorzystać. Wystarczy powycinać różne kształty np.  kółeczka, gwiazdki, kwadraty, zrobić warstwy i gotowe. 
Proste, a efektowne!


Na warstwy ze ścinek przykleiłam wyciętego słonika, którego włożyłam w moją ulubioną Fabrykową rameczkę! 


Pod kopertą wklejone zostały ścinki, dodałam parę Fabrykowy gwiazdeczek. 



Grubas podzielony jest na dwie części rozkładane, a każda strona jest przyzdobiona właśnie ściankami. 



Do stworzenia grubasa użyłam:


Zachęca Was dziś do zabawy ściankami:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia