czwartek, 13 czerwca 2019

Key to my heart

Witajcie w ten upalny dzień! 
Wszyscy pewnie teraz opalaja się albo wskakują do basenu...
A ja tymczasem na mojej wyspie "Scrap"
na pełnej Wenie tworzę! Jestem bardzo elastyczna, lubię każdy styl i dziś postanowiłam troszkę poszaleć i pomalowalam Fabrykowe tekturki i to wcale nie na różowo, chociaż różowego machniecia możecie się doszukać na ramce. Gorąco zachęcam Was do malowania tekturek, można tym sposobem świetnie dopasować je do każdej pracy.

Zobaczcie jak wyszło! 



 Podoba Wam się? Uratowałam tym sposobem starą ramkę 😊


Lubicie chlapać farbami? Koniecznie musicie spróbować. Ozdabiać można wszystko! 



Użyłam dziś takich Fabrykowy cudów:

 

Zwariowaną chlapaninkę przygotowała dla Was mniej i bardziej zwariowana:

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia