czwartek, 27 czerwca 2019

Pamiętnik Dla Wilczej Fanki

Moja ostatnia inspiracja dla Was to pamiętnik z naszymi cudnymi bazami do notesów.
Mam w domu miłośniczkę wilków w związku z czym nie mogłam się oprzeć aby zrobić dla niej specjalny pamiętnik, na wspomnienia z lata w stylu boho.



Użyłam papierów własnej "roboty" które już dawno skomponowałam z myślą o Julci.


Ale oprócz nich wykorzystałam piękną kolekcję Piątku 13 "When we first met".
Poprzeplatałam nią strony w pamiętniku tak aby znalazło się miejsce na zdjęcia z wakacji, 
a nawet kieszonki na jakieś skarby.



Uroku dodały tekturki z serii "Catch the dream" oraz piękna mandala.
Myślę, że wszystko to wpisuje się w wilczy klimat.



Przekładki oraz specjalną zakładkę laminowałam tak aby przetrwały wiele wakacyjnych chwil :)

Użyte Produkty:


               
               

                    

To póki co moja ostatnia inspiracja wraz z Fabryką Weny, 
było mi niezmiernie miło gościć tutaj i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócę!
Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia