czwartek, 17 października 2019

Dziecięcy świat

Dziś mała dziecięca inspiracja ze słodkim wózeczkiem. W środku wózeczka umieściłam metryczkę, a po bokach umieściłam moje ukochane małe serduszka.



W wózeczku jest sporo miejsca można do środka włożyć odlew z masy plastycznej lub tak jak ja przemycić informacje, które nie zmieściły się w boxie.


Serduszka świetnie sprawdziły się jako ozdobnik oraz przy oznaczeniu daty. Uwielbiam te najmniejsze elementy, które można kupić w fabryce weny. Sprawdzą się w każdym projekcie, fajnie dopełnią całość. Myślę, że jeśli chodzi właśnie o te najmniejsze dodatki, to każdy powinien mieć je na swoim biurku. 

Zapomniałam wspomnieć, że wózek został lekko zmalowany na różowo, ale dosłownie delikatnie muśnięty farbą. Pamiętajcie, że tekturki możecie swobodnie malować na kolor, który w danym momencie wam pasuje. 


Do projektu użyłam:


Inspiracje przygotowała:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia