środa, 9 października 2019

PUDEŁKOWE LOVE

Myślę, że wręczanie ręcznie wykonanych kartek na każdą uroczystość, to piękny gest, dający poczucie, 
że dba się nawet o wyjątkowość takich "drobiazgów".
Ta kartka nawiązywała troszkę stylem ( papier craftowy, różyczka) do zaproszeń  Państwa Młodych, 
którzy sami te zaproszenia wykonali. Chciałam postawić na pewien rustykalny klimat, 
dlatego pomyślałam, że pudełko ozdobię oszczędnie. Wtedy wpadłam na pomysł, 
by umieścić na nim cytat. Tym bardziej, że są to wyjątkowo piękne słowa.
Ramki to ja uwielbiam, dlatego też z radością wykorzystałam tę z mojej ulubionej kolekcji "serduszkowej".







Do wykonania kartki w pudełku wykorzystałam:

 

Jestem ciekawa, jakie Wy lubicie tworzyć kartki na uroczystość ślubu. Na bogato, czy raczej subtelnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia