środa, 16 października 2019

Mediowy Blejtram 'Dream Without Fear'

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was blejtram w mocnych i dość ciężkich kolorach.
Króluje tu czerń przebita metalicznymi farbami w odcieniach szmaragdu, turkusu i delikatnego błękitu.
W pracy wykorzystałam moje ulubione gałązki, ramkę z listka mi i okienko które troszkę dostosowałam do potrzeb pracy.
Tym razem tekturki pokryłam farbami metalicznymi i woskami dzięki czemu cudownie sie błyszczą.










Czasem mam wrażenie, że to co powstrzymuje nas przed osiąganiem rzeczy wielkich, podążaniem za marzeniami jest strach. Przez niego zamykamy się w klatce i boimy się spróbować, przekroczyć granice lub zwyczajnie strach utwierdza nas w przekonaniu, że jesteśmy do niczego.
Ta praca będzie mi przypominać, by marzyć bez strachu <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia