poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Męskie urodziny

Dzień dobry w poniedziałek - ostatni dzień wakacji.
 Mam nadzieję, ze upłynęły Wam tak, jak sobie tego życzyliście. :)
Na dziś przygotowałam drugą pracę na tego bloga bez kwiatów - jest też to druga kartka męska.
 Wykonałam ją na mojej ulubionej bazie - kraftowej.  
Użyłam tylko jednej papierowej kolekcji, która moi zdaniem idealnie komponuje sie z kolorem surowych tekturek. 


Głównym elementem jest napis, który zdradza na jaką okazję wykonałam tę kartkę.


Bardzo lubię te plasterki miodu, które nadają się nie tylko  jako uzupełnienie kwiatowych kompozycji.
Użyłam tez trybików, które świetnie komponują sie z napisem. 


Nie mogło zabraknąć też moich ulubionych trójlistnych gałązek - wcisnęłam je tutaj mimo braku kwiatów. :)



Użyłam:


 


A Wy lubicie tworzyć męskie kartki? Dajcie znać! 
Pozdrawiam

Paulina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia