poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Tamborek poleca się na każdą okazję

 Witajcie,
pogoda rozpieszcza nas pięknym słońcem, więc i w pracowni zrobiło mi się słonecznie i jasno. Po urlopie pełna werwy i energii poszalałam z nową formą i dorwałam się do tamborka. Bardzo wdzięczny przedmiot do ozdabiania. Idealnie sprawdzi się jako pamiątka okolicznościowa lub mały upominek. Łatwo go powiesić... Jednym słowem - ideał do tworzenia :) Ja posłużyłam się napisem motywacyjnym, ale równie dobrze można w tym miejscu umieścić ładne zdjęcie w fabrykowej ramce :)
Mój powstał w ulubionych kolorach. Powlekłam go koronką i ozdobiłam jasnymi kwiatami, deliaktnymi listkami i tona tekturek, które sprawdziły się tutaj idealnie.


Kwiaty do projektu wykonałam sama. Bardzo lubię bogate kompozycja, a takie kwiaty sprawdzają się do nich idealnie. Tekturki pokryłam bezbarwnym medium z delikatnym brokatem, ale posypałam jeszcze wszystko takim gruboziarnistym, bardziej opalizującym aby uzyskać intensywniejszy
 efekt błysku.

Na moim tamborku hasło motywacyjnie, ale można wkomponować zdjęcie :)





Bardzo Wam dziękuję za uwagę i zapraszam do wspólnego tworzenia.
Możecie stworzyć razem ze mną pracę krok po kroku, ponieważ przygotowałam tutorial video na YT :)

Tekturki których użyłam w swojej pracy to:

  

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam 
Was serdecznie,
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia