poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Złoty krążek

Dzień dobry :)
Kiedy piszę ten post cały czas nucę sobie słowa piosenki: "Ten krążek, złoty krążek, ten złocisty jego blask..."A to wszystko za sprawą jednej tekturki.


Właśnie tych obrączek. Ogólnie bardzo lubię tekturki 3D i uwielbiam końcowy efekt, jak znajdują się w exploding boxie. Te obrączki wydawały mi się takie niepozorne w sklepie, ale pomyślałam, że w sumie to zamówię i zobaczę jak będą wyglądać. Kiedy nadarzyła się okazja zrobić ślubny box, wykorzystałam je, ponieważ nie miałam innej ślubnej tekturki 3D. Nie chciałam, żeby były takie surowe, wiec posypałam je złotym i srebrnym pudrem do embossingu, a kiedy dodałam jeszcze do nich bukiecik kwiatów, to zakochałam się w nich. Serio. Niby proste, a przepiękne. Jestem pewna, że jeszcze nie raz zagoszczą w moich boxach. Całość wygląda tak:


Znajdziecie tu również inne tekturki: cytat, całującą się parę młodą 



oraz shaker box posypany srebrnym pudrem do embossingu.


Całość ozdobiłam kwiatami z foamiranu.





I jeszcze na koniec obrączki z innej perspektywy :)


Ze sklepu wykorzystałam:

T162_1.png https://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-cytat-Nie-wystarczy-pokochac.../1606 

 Tekturka - zestaw napisów ślubnych - 12 napisów https://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-shaker-box-geometryczne-serce/1729 

 T803.png 

Życzę Wam miłego dnia


Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia