poniedziałek, 27 czerwca 2022

Ślubny czekoladownik

Cześć Robaczki!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać przyzdobione opakowanie na czekoladki merci, które będzie słodkim dodatkiem do prezentu ślubnego. Przód wykonałam jak standardową kartkę, natomiast w środku oprócz miejsca na czekoladki, znajduje się koperta i przyklejone życzenia.

Do stworzenia tej pracy dostałam dwie wytyczne:
1. Namalowana przeze mnie para młoda miała tańczyć
2. Na kartce miał się znaleźć element wojskowy nawiązujący do pracy panny młodej

Właśnie dlatego zdecydowałam się na mały akcent moro, paprocie i inne chaszcze 😀 W jednej z kolekcji papierów z której wycinałam roślinki znlazłam drewniane fragmenty drogowskazu, na których idealnie zmieściły mi się serduszka oraz napisy "mąż" i "żona". Myślę, że ich dodatek fajnie uzupełnia kompozycję 😊






Do zrobienia tej pracy wykorzystałam:

    



Jestem bardzo ciekawa jakie Wy prace najczęściej wykonujecie na ślub. Kartki, czekoladowniki, exploding boxy, czy jeszcze coś innego? Koniecznie dajcie znać.

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia