poniedziałek, 13 czerwca 2022

W tiulach i koronkach

 Dzień dobry :)

Miło mi kolejny raz inspirować na fabrykowym blogu. Na dziś mam delikatną, kwiatową kartkę DL na ślub. Ja osobiście bardzo lubię używać dużo dodatków, lubię jak się błyszczy, mieni i dlatego nie żałowałam perełek, ani innych świecidełek. Z tekturek wybrałam te najbardziej ażurowe, delikatne jak np zawijasy, czy farfocle, które obficie posypałam pudrem do embossingu, a ramkę dodatkowo pozłociłam, dodałam jasne kwiaty, trochę koronki i gotowe.

 
 
W swoich zbiorach znalazłam też ornament z księżycem, który nie wiedziałam do czego zastosować i wtedy wpadł mi do głowy pomysł, żeby zrobić z niego wiszące farfocle. Wydaje mi się, że wygląda ciekawie.
 

Ze sklepu wykorzystałam:

T092A.png T257A.png 

 T930.png T322A.png

T567A.png RZECZY Z PAPIERU - Baza do kartki DL - biała

Pozdrawiam


 Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia