poniedziałek, 6 czerwca 2022

Tamborek na rocznicę ślubu

 Cześć Robaczki!

Co jakiś czas wystawiam na różnych licytacjach charytatywnych, usługę wykonania kartki z dowolnie wybranym motywem. Dzisiejsza praca jest właśnie efektem takiej licytacji, którą wygrała u mnie inna scraperka!
Poprosiła abym wykonała kompozycję z podobizną jej bliskich na ich pierwszą rocznicę ślubu. Jedyny wyznacznik jaki dostałam to, że ma być w stylu boho. Z racji tego, że wykonywałam to dla osoby która sama zajmuje się rękodziełem chciałam żeby to było coś innego, jakaś nieoczywista forma... Tak właśnie wpadłam na pomysł,
aby zamiast kartki wykonać całą kompozycję na drewnianym tamborku, który zalegał mi w szufladzie od czasów kiedy jeszcze haftowałam 😃 

Idealnym wypełnieniem okazały się tu farfocle do LO. Kropką nad i była tekturka z napisem "Rocznica Ślubu".  Bardzo często embosuję tekturki na biało, tym razem zdecydowałam się jednak zostawić je surowe, wykorzystując te bardziej "przypalone" strony. Myślę, że w tej formie idealnie pasują do tamborka i klimatu boho 😊






Do wykonania tej pracy wykorzystałam poniższe tekturki:



Mieliście już okazję wykonać swój tamborek? Jeśli nie, gorąco Was do tego zachęcam! To forma która świetnie się sprawdzi na każdą okazję- ślub, urodziny, metryczkę i wiele innych. 

Miłego tworzenia! 😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia