piątek, 15 lipca 2022

Kartka-buteleczka na chrzest

 Cześć Kochani! 

Aby stworzyć dziecięcy projekt, wcale nie potrzebujemy tematycznych papierów do scrapbookingu. Zawsze możemy użyć tych neutralnych, a z pomocą przyjdą nam tekturki od Fabryki Weny. Kartka-buteleczka równie dobrze może być kartką z okazji narodzin maleństwa. Wystarczy dobrać odpowiednie wycinanki. Oto co ja wybrałam do mojej pracy: odpowiedni napis, symbol oraz listki i kwiatki uzupełniające kompozycję kwiatową. Wszystkie elementy tekturkowe pomalowałam brokatowym pisakiem i pokryłam "płynnym szkłem".




Tekturki, których użyłam:



Mam nadzieję, że taka forma zainspirowała Was do korzystania ze wszelakich papierów i dobrania cudownych tekturek. Buziaki!

Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia