środa, 13 lipca 2022

Ślubny exploding box

 Dzień dobry:)

Sezon ślubny trwa w najlepsze, dlatego dziś będzie i u mnie ślubny exploding box. Na prośbę zamawiającego miało być delikatnie i w odcieniu różu. Jak to zwykle u mnie bywa, trudno mi zdecydować się na jedną, czy dwie tekturki, dlatego jest ich tu całe mnóstwo i wszystkie są embossowane pudrem. Oczywiście centralne miejsce zajmuje w boxie para gołębi 3D. Jakie jeszcze tekturki użyłam, to sobie zobaczycie na zdjęciach, ale chciałam zwrócić uwagę na zawijaski, które dodałam do kwiatowych kompozycji i powiem wam, że mega mi się podobają, uzupełniają całość i nadają lekkości. Od dziś to mój ulubieniec :) A teraz zapraszam do oglądania zdjęć.


 






 Ze sklepu użyłam:
T737.png T696_1.png 
 
T317.png  Tekturka - zestaw napisów ślubnych - 12 napisów 
 
 
Pozdrawiam
 

 Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia