piątek, 22 lipca 2022

wedding time

 A dziś was zanudzę, bo kolejny raz przychodzę do Was z boxem! No, ale jak czas ślubnych zamówień, to tylko boxy! Box potrafi zaskoczyć Młodą Pare także serdecznie polecam wykonanie go. Wygląda skomplikowanie, ale nie jest trudny do zrobienia.


Tak wiem, wiem... Tak się mówi! Ale mi również kiedyś się tak wydawało. Polecam zakupić fabrykowe przydaśki, a wszystko pójdzie już prosto! W środku postawiłam na tort. Nie taki sobie zwykły klasyczny torcik, a taki z cudownym balonem, dostępnym w Fabryce. Stwierdziłam, że nie jest on tylko stworzony do przyklejenia go na ściance! Ah, ma w sobie tyle inspiracji, że postanowiłam zaszaleć.


Na ściankach bocznych było bardzo dużo cytatów, tekstów, ale postanowiłam jeszcze gdzieś dać tekturkowe dodatki, bo było "mało bogato", "smutno" i przedzieliłam jedną tekturkę na pół i dokleiłam na dole tekstu. Myślę, że wyszło fajnie.


O tu widać dobrze: "Mr&Mrs". Dodatkowo, nie byłabym sobą, gdybym nie upchnęła małych serduszek, no są cudne, wisienka na torcie! Jesli chodzi o ścianki to są oklejone papierem P13 różowym, podlinkuje Wam na końcu.

Mam nadzieję, że Wam się boxik podoba i zachęciłam kogoś do stworzenia takiego cuda.

Do pracy użyłam:




                                                                              Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia