niedziela, 24 lutego 2019

Gościnnie po raz drugi -- Martyna Siekirka

Cześć.

Dziś mój drugi gościnny post na blogu Fabryki Weny. To bardzo miłe tak się pogościć... Jeszcze milszym było samo zaproszenie... No ale do rzeczy.

Tematyka mojej pierwszej pracy była bardzo prosta: kartka ślubna, druga również jest bardzo popularna: komunia, jednak sama praca już nieco bardziej wymagająca od np kartki. Do tego postu przygotowałam album. Fabrykowe tekturki są idealne, jest zbiór napisów, cudne cytaty, mnóstwo sakralnych motywów no i oczywiście uniwersalne rameczki, po które również sięgnęłam.

Dajcie znać jak Wam się podoba moje wykorzystanie tych cudownych tekturowych elementów.

Cieplutko Was pozdrawiam,
Martyna -Wariacje Martyśki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia