czwartek, 21 lutego 2019

Mój Wierszownik ... czyli coś czego o mnie jeszcze nie wiecie...

Ahoj Załogo Fabrykowa!

Spoglądając na moją drugą inspirację dla Was, dochodzę do wniosku, że gołym okiem widać, co kocham najbardziej w Fabryce Weny... 

Obiecuję nie być do końca tak monotematyczna, ale projekt ten- 
to pomysł, który się pojawił w mojej głowie dosyć spontanicznie i po prostu musiałam go zrealizować!

Poza pasją scrapbookingową, pielęgnuję w sobie taką moją zajawkę, a raczej jej pozostałości z czasów szkolnych, mianowicie pisanie poezji :D
Trochę dumnie to zabrzmiało, ale najzwyczajniej w świecie pisuję od czasu do czasu wiersze.



I tak czasami coś mi wpada znienacka do głowy, np. jak jestem na spacerze, lub przed snem.
Wówczas szybko notuję te moje pomysły na czymkolwiek co mam pod ręką.

Zamarzyłam sobie, aby te moje wypociny podarować kiedyś w pięknej oprawie córkom. 

Zainspirowana cudownymi wkładami do notesów naszej Dżoaśki, postanowiłam trochę pobawić się w wypiekanie papieru i stworzyć coś bardziej old-school’owego, vintage’owego co będzie się kojarzyć z pamiętnikiem znalezionym na strychu, ale jednak będzie to po prostu notes na wiersze...

Taki mój "Wierszownik".
Jedyne czego żałuje to to , że nie wpadłam na tą nazwę odpowiednio wcześniej aby zamówić tekturkę z tym napisem :D 

Na tą chwile mój wierszownik prezentuje się tak oto:



Papier cudownie się nadał do zabawy w wypiekanie!



A  na okładce użyłam poza kluczykiem cudownych tekturek z kolekcji "Leaf-love".

Listki to genialne uzupełniacze do kompozycji! 
Są dostępne w wersji mniejszej i większej :)
Serce również należy do tej kolekcji, sparwdźcie koniecznie inne wersje ramek z listkami! :)

Jak Wam się podoba efekt?

Pozdrawiam Aga!


Użyte produkty:




1 komentarz:

  1. Wooow Agaaa, jaki świetny ten wierszownik Bardzo żałuję, że nie jestem Twoją córką i nie w moje łapki on wpadnie...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia