poniedziałek, 9 września 2019

By ogarnąć nowy rok szkolny...

Witajcie!
 Początek września to dla wielu rodziców oraz nauczycieli trudny czas organizacyjny. Panuje chaos i próby uporządkowania sobie rozkładu dnia oraz zajęć. 
Pomyślałam zatem, że ja - jako mama i nauczycielka - ułatwię sobie życie, tworząc kalendarz, dzięki któremu zapiszę wszystkie niezbędne informacje, będę notować  "dla pamięci", by mi nic nie umknęło. Tym bardziej, że ja jestem "starodawna" i wiecznie zapisuję na karteczkach a nie w telefonie. ;)

Popatrzcie, tak wygląda mój kalendarz. Chciałam, by był delikatny, romantyczny i subtelny. Ramka koronkowa jest tu wisienką na torcie.





Zobaczcie, jest miejsce nie tylko na wypisywanie bieżących informacji, ale dodatkowe karty na notatki. To świetne ułatwienie dla lubiących pisać ;)




A jak Wy tworzycie plany dnia? Tradycyjnie papierowo, czy jednak za pomocą elektroniki?

Do stworzenia kalendarza użyłam:

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia