niedziela, 22 września 2019

Pamiętnik małego Jasia :)

Ach, jak dobrze jest mieć wokół siebie ludzi, którzy zmotywują do scrapowania!
Na prośbę Wioli powstał "Pamiętnik małego Jasia", który jest niczym innym, jak wielkim, wypasionym albumem :D
6 kart, 6 dwustronnych mat na zdjęcia, które znajdują się w kieszeniach kart i kilka schowków :)

Na okładkę postanowiłam wybrać prostą formę - tak, żeby się nie niszczyła przy częstym używaniu. Padło na shaker boxa, którego wypełniłam gwiazdkami i srebrnymi mikrokulkami.
Na pierwszej karcie umieściłam metryczkę świeżonarodzonego Jasia, a dalej to już postępowałam według wytycznych Wioli. Ona zrobiła dokładną listę tego, co chciała w tym pamiętniku zawrzeć, a ja się tylko dostosowałam ;)
Na tę okazję powstał więc specjalny zestaw napisów albumowych dostępny od wczoraj w naszym sklepie, tadaaaaam :D
Zapraszam do oglądania :)

































Pozdrawiam ciepło!
Dżoaśka 



4 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia