piątek, 27 września 2019

Taka tam z balonem

Uwielbiam wszystko co retro! Dlatego w mojej pracowni bardzo lekko powstają retro prace. I tym bardziej cieszą mnie w Fabryce tekturki, które w tej tematyce robią na kartce to coś.


Moja cudowna koleżanka z zespołu - Reniferove - zaprojektowała ten piękny balon i zegar. Ja tylko trochę pomogłam rysunkom stać się tekturkami ;) Czy nie jest cudowny?


Co się stało na mojej kartce? Z kartoników ułożyłam kompozycję, którą następnie pochlapałam tuszami alkoholowymi, białą farbą akrylową i medium w kolorze patyny. Tekturki potraktowałam czarną farbą akrylową i woskami. 


Moja kartka z pewnością trafi w łapki jakiegoś podróżnika. 

Miłego dnia! 


I linki do sklepu:

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia