wtorek, 10 września 2019

Odlotowy blejtram

Cześć,

Z wielką przyjemnością piszę tego posta, gdyż wraz z nim rozpoczyna się moja przygoda w DT Fabryki Weny:) Poprzednio, mogliście oglądać moje prace w ramach gościnnych występów, a teraz dołączyłam do tego wesołego 
i utalentowanego grona:) Pamiętajcie, gościnne występy to może być początek ciekawej przygody:)

A teraz przejdę to tego co Was może zainteresować, czyli moja pierwsza inspiracja. W ostatnim czasie kocham mixed media, więc jeśli ktoś zna moje prace nie zdziwi się, że wybrałam tekturki z kolekcji Steampunkove Reniferove.

Jako główny element wybrałam balon, który ma symbolizować moją rozpoczynającą się podróż. Kolory powstały dzięki użyciu farb akwarelowych w różnych postaciach (mgiełka i proszek) oraz farb akrylowych. Tekturki są dość jasne więc przy kolorowaniu mgiełkami czy farbami nie ma konieczności nakładania wcześniej gessa.







W pracy użyłam sporo tekturek:

Kreatywnego dnia,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia