piątek, 24 stycznia 2020

Boho w kosmosie

Hej, hej!

Mój dzisiejszy album jest trochę boho, a trochę w trendzie galaxy. Przewija się motyw piórek, ale też dużo fioletu i granatu. Chciałam Wam pokazać jak wykorzystuję tekturki w połączeniu z matami na zdjęcia w albumie (i nie tylko).


Poza matami wykorzystałam tekturki także jako zawieszki na grzbiecie. Wszystkie tekturki pociągnięte są kolorowymi woskami.


Na pierwszej stronie umieściłam łapacz snów. Nieśmiało wystaje zza maty. 

 

Na kolejnej rozkładówce użyłam połówek rozetek. Tutaj także tekturka schowana jest za matą i jest jej delikatną ozdobą.



Tym razem tekturka jest na macie. Przykleiłam ją tak, żeby można było wkleić zdjęcia pod nią.



Przeszycia zawsze fajnie wyglądają. Ręczne, maszynowe, ale także tekturkowe.






Tak prezentuje się cały album. 
Wykorzystałam w nim:



Lubicie wykorzystywać tekturki w albumach? 
Trzymajcie się ciepło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia