piątek, 10 stycznia 2020

Kartka (l)istnie zdobna

Witajcie!

Uwielbiam ukwiecone prace! Tam, gdzie są kwiaty, muszą być i liście.
Zazwyczaj używam papierowych listków wprost spod wykrojnika, ale nie tym razem. Wszystkie listki wykorzystane w pracy to pobarwione tekturki. Czyż efekt nie zachwyca?


Nie tylko listki królują na kartce. Wykorzystałam także okrągłą ramkę. Uwielbiam takie wykorzystywać w pracach, bo wyznaczają kształt kompozycji. 


Napis pokolorowałam Gelly roll z serii Stardust, a później pociągnęłam Glossy accents. Efekt jest subtelny, ale uroczy.


W kompozycji wykorzystałam wzory roślinne, które barwiłam tuszami Distress. Dla ciekawszego efektu użyłam kilku kolorów.


Gwiazdki są ozdobione tym samym sposobem co napis. Dodają całej pracy uroku i sprawiają, że całość kompozycji jest pełna.


Przy wykonaniu tej kwiatowej kartki korzystałam z:


Próbowaliście już w taki sposób używać tekturek?
Ja Was do tego gorąco zachęcam oraz do chwalenia się nimi w sieci. Pamiętajcie, żeby oznaczyć Fabrykę Weny ;) 
Kreatywnego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia