piątek, 3 stycznia 2020

Zasypało śniegiem wszystkie drogi

Cześć,

Podczas świątecznej przerwy znalazłam chwilę czasu, aby rozładować swój kreatywny zapał. Zostały mi ostatnie tekturki oraz ostatnie kawałki papieru zimowego od UHK Gallery, więc idealnym pomysłem wydały mi się małe ATC. Do tej pory, składowałam świąteczno zimowe papiery, tekturki i inne dodatki, na kolejny rok, ale czy ma to większy sens? Przecież za rok pojawią się nowe przydasie, które koniecznie będę musiała mieć i starsze wzory mogą odejść w zapomnienie. 

Papier scrapowy nakleiłam na grubszy, pokryłam warstwą przeźroczystego gesso a następnie nałożyłam wzór śnieżynek przez maskę. Dodałam kolejną warstwę papieru - tym razem w kształcie taga, przygotowałam elementy papierowe i wzięłam się za ozdabianie tekturek. Użyłam farb metalicznych i pasty śniegowej, dużo więcej im nie potrzeba, same z siebie są piękne. Wszystko skleiłam, posypałam brokatem i ATC gotowe.





 

Użyłam:

B022.png b073.png B030_1.png
Kreatywnego dnia, 
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia