piątek, 27 marca 2020

Album - Natura

Witajcie!
Album w naturalnym klimacie chciałam stworzyć już od jakiegoś czasu, papiery leżały na półce od roku i coś powstrzymywało mnie od zabrania się do pracy.
Do czasu, aż nie zobaczyłam odpowiednich tekturek, które nadały pracy charakteru.

 Na okładce idealnie komponują się tekturki - wianek i listki z kolekcji Forest Dream 







 Wewnątrz albumy na każdej karcie umieściłam tekturki listki, kwiatki i dmuchawce z tej samej kolekcji.








Niezwykle uroczo prezentują się malutkie motylki, które nadają pracy lekkości.
W pracy użyłam:

Tekturka - konturowe kwiaty - kolekcja Forest DreamTekturka - zestaw listków - kolekcja Forest Dream
Tekturka - duży wianek 12cm - kolekcja Forest Dream Tekturka - dmuchawce


Tekturka motylki mix



  Pozdrawiam

4 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia