piątek, 6 marca 2020

Steampunkowy Kalendarz z Kosmosem w Tle

Ostatnio mam wrażenie, że wszystko wokół pali się i wali i spada mi na głowę.
Ale od czego mam cudowny fabrykowy kalendarz?
Głównym problemem był fakt, że ciągle go myliłam z moim notesem,
okładka siłą rzeczy jest taka sama.
Nadszedł czas by to zmienić!
Postanowiłam zrobić piękną okładkę z trzech powodów:
1. By częściej po niego sięgać
2. By nie mylił się z notesem
3. najważniejsze, fabrykowe kalendarze są tak cudne,że zasługują na cudną oprawę!






Wolicie ozdabiać swoje kalendarze mediowo czy raczej scrapowo?
Koniecznie pokażcie swoje !

A już w kwietniu dostępne będą kalendarze nauczycielskie na rok 2020/2021 !

Pozdrawiam Was cieplutko i idę zapisywać fabrykow inspiracje w moim nowym kalendarzu by nic mi nie umknęło ;)


Wykorzystałam:

 

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia