poniedziałek, 16 marca 2020

KARTKA WIELKANOCNA Z JAJO-BOMBKAMI

Witam wszystkich serdecznie

To moja pierwsza inspiracja dla Fabryki, z czego jestem bardzo dumna i szczęśliwa.
Tyle cudowności można znaleźć w cudownym tekturowym świecie Asi,
że nie lada dylematem było wybrać tylko parę sztuk.
W związku z tym, że za oknem powoli czuć zapach wiosny, że tęsknimy już za pachnącym
 i kwitnącym światem…i Wielkanocą,
dlatego dzisiejsza kartka jest projektem na te cudowne i barwne Święta.


Do stworzenia swojej pracy wykorzystałam cudownie wiosenne papiery UHK Galery
Spring in Avonlea. Kartka formatu DL. Na bazie panel z postarzanymi brzegami.
I na tak przygotowanej bazie rozgościły się cudowne tekturki jajeczka, które podbiłam papierem w jednolitym żółtym kolorze oraz wyembossowałam bezbarwnym pudrem.
Cała dekoracja na górze kartki zbudowana jest na  sizalu. Wycięte listki i kwiaty ręcznie robione idealnie skomponowały się z delikatnymi baziowymi tekturkami.
Cudne gałązki i dodatki utworzyły kompozycję, na której umościł się wygodnie słodki kurczaczek.



Aby całości dodać tej wisienki na torcie, wspaniale poradził sobie z tym napis Wesołego Alleluja. Elementy wyembossowałam bezbarwnym pudrem, aby nadać im szklistości.
 Teraz już nie ma wątpliwości, że to kartka na Święta Wielkanocne.





Jeszcze kilka kropelek Nuvo, moje ukochane woskowane sznureczki i gotowe.
A Wy? Tworzycie już świątecznie? A może wiosennie?


Do swojej pracy wykorzystałam:


 
 


Pozdrawiam,
Asia



   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia