poniedziałek, 9 marca 2020

Kartka na chrzest w pastelach

Kochani,

dziś po raz pierwszy mam przyjemność inspirować na blogu. Nie ukrywam, że mam tremę. Kiedy zobaczyłam te piękne tekturki, nie wiedziałam co wybrać na początek. Jako, że bardzo lubię tematykę dziecięcą, postanowiłam, iż będzie to kartka na chrzest w pudełku.


Użyłam tu kilku tekturek z zestawu oraz chrzcielnicy. Żeby było ciekawiej postanowiłam poeksperymentować i pod wierzchnią warstwę papieru przykleiłam shaker box. Mimo, że nie jest on widoczny spełnia swoje zadanie w stu procentach. Jest odpowiednio wysoki i wszelkie cekiny,  kuleczki swobodnie się przesuwają nie wadząc o siebie. Polecam. Na kartce znajdziecie też malutkie gwiazdki oraz wkomponowane w bukiet gałązki rumianku, które będą niedługo na sklepowych półkach. Na koniec dodam tylko, że prawie wszystkie tekturki potraktowałam pudrem do embossingu.




Wykorzystałam:
 
     Tekturka - zestaw napisów - KOMUNIA / ALBUM lub BOX T738_2.png 
     T661_2.png T028.png

Pozdrawiam serdecznie

 

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia