środa, 21 grudnia 2016

Budka z aniołkiem :)

Cześć Kociaki :)
Niby zima, święta tuż tuż, a ja wciąż nie czuję "tego klimatu".
Śniegu nie ma w moich okolicach, w radiu też jakoś niewiele typowo christmasowych piosenek leci.

Z racji tego, przygotowałam moją ostatnią w tym roku inspirację
w klimacie zdecydowanie odbiegającym o typowych teraz panujących na blogach :)
Jest to domek - oczywiście Dżoaśkowy - który starałam się zrobić w stylu shabby chic.
Specjalistą w tej dziedzinie nie jestem, ale wg mnie wyszedł fajny ;)
Sama się chwalę, a co!
A żeby tak całkiem nie być obojętną na ogólnopanujący szał przedświąteczny,
więc w domku zamiast standardowego ptaszka, zamieszkał aniołek :)







Jeszcze zanim skończę, chciałam Wam wszystkim bardzo mocno podziękować, za ten 
wspólny miniony rok :)
Bez Was nas by nie było.
Bo to WY - czytelnicy, komentatorzy, zachęcacie nas do działania :)
k o c h a m y   W a s  :*
(mam nadzieję, że mnie nie uduszą za to wyznanie)

Użyłam:

http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-3D-BUDKA-duza-Boze-Narodzenie-i-nie-tylko-/593

Pozdrawiam :*

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia