piątek, 23 grudnia 2016

Święta C&S według Sylwiart

Cześć Wam!
Święta za momencik się zaczną, Święty Mikołaj zaraz przyniesie prezenty. Byliście grzeczni w tym roku? :D Ja chyba tak. Hihi :D Ale ja prezenty to już dawno dostałam. :P Ok, gadu, gadu a do Was przychodzę z taką kartką świąteczną. Wykorzystałam mojego projektu tekturkę w kształcie bombki z powywijaną gwiazdą, żeby łatwiej się wysyłało to zrobiłam wersje C&S. Podoba się Wam? :) Zapraszam do oglądania i komentowania. A tak korzystając z okazji to chciałabym życzyć Wszystkim Fabrykowym lubisiom spokojnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2017!





Do tej pracy użyłam:

http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-bombka-2-Boze-Narodzenie/540


Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia