czwartek, 1 grudnia 2016

Renifer w bombce zamknięty i już człowiek uśmiechnięty!

 
Ho Ho Ho!
muszę przyznać, że choć za oknem biało w mojej pracowni dopiero co zaczęły powstawać prace w świątecznym klimacie... lepiej późno niż wcale, prawda:)?
Mikołaj i Gwiazdka tuż tuż, więc pomyślałam, że zrobię czekoladownik,
 Ta prosta forma opakowania ulubionego przysmaku wielu ludzi sprawdzi się świetnie, jeśli chcemy komuś podarować łakocie.
Myślę, że taki podarunek podbije niejedno serce :)
Na okładce dumnie prezentuje się zabawny renifer - czyż nie jest uroczy?
za każdym razem, gdy na niego patrzę mimowolnie się uśmiecham, Jest on moim faworytem wśród świątecznych tekturek. a jaki jest Twój number one:)?
 
zapraszam do oglądania ;)
 











 
 
Do pracy użyłam :
 
 
http://fabrykaweny.pl/userdata/gfx/07d6b7a174cf5accec4e134fd8c580b6.jpg
 
 
Dziś inspirowałam ja :
 
Pozdrawiam - Agata
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia