niedziela, 18 grudnia 2016

Uwiłam wianuszek

Nie zaskoczę dziś nikogo tym, że mój post jest również
w świątecznym temacie, ale jakże mogłoby być inaczej jeśli święta tuż, tuż |
i czas pomyśleć o dekorowaniu domu na ten cudowny czas.
Powiem Wam, że tekturki z Fabryki Weny świetnie się sprawdzają
 również na wiankach, stroikach i choinkach. Dziś wykorzystałam domek i saneczki do mojego wianka, który zawiśnie dumnie jako ozdoba na moich drzwiach.
Jest to mój ostatni post przed świętami i Nowym rokiem,
więc już dziś składam Wam moc życzeń, aby święta Bożego Narodzenia
i przygotowania do nich upłynęły w spokojnej, miłej atmosferze a
Nowy Rok przyniósł jak najwięcej radości, miłości,
zadowolenia z tworzenia oraz weny nieustającej.





















W pracy wykorzystałam






Pozdrawiam świątecznie Aga C




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia