sobota, 13 czerwca 2020

Co to za monstera?


Aby chociaż odrobinę zadowolić szefową, postanowiłam zrobić pracę ze swoim zdjęciem. Swoim prawdziwym, a nie takim starym, oszukanym.
I tak oto powstało LO na liściu monstery. Tej monstery, którą można znaleźć też w formie małych tekturek oraz elementów do wycięcia w kolekcji Beautiful Journey.


Oj dużo tu się dzieje! Monstera zyskała ciemnozielony kolor - bazę malowałam bez zabezpieczenia, żeby zostały naturalne szlify sklejki. Nałożyłam na nią wzór przez maskę oraz nieco ozłociłam miękkim pędzlem i złotą farbą.


Z papierów wycięłam sobie mnóstwo małych elementów, z których utworzyłam kompozycję - uzupełniłam ją pasującymi do kolekcji tekturkami. Jak to razem wszystko pięknie gra!


Tekturki wyłącznie odrobinę potuszowałam - uwielbiam je takie!



Pięknie pozdrawiam!


Użyłam:

BAZA SKLEJKA - LIŚĆ MONSTERY T872.png T878.png 
12x12.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia